Державна служба зайнятості – роботодавцям!
Надання послуг роботодавцям – один з пріоритетних напрямків діяльності Державної служби зайнятості.
Соціальне партнерство, засноване на взаємовигідній співпраці та соціальній відповідальності. Адже мета у нас одна: досягнення загального блага громади через забезпечення продуктивної зайнятості в регіоні та країні в цілому.
Роботодавці впроваджують господарську діяльність, створюють чи зберігають (що не меш важливо!) робочі місця, заробляють самі та надають таку можливість своїм працівникам, сплачують податки в державний бюджет і розвивають економіку.
Побудова довірливих стосунків із роботодавцем, обізнаність про його кадрові потреби, специфіку економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до його запиту; надання послуг на високопрофесійному рівні з залученням сучасних засобів комунікації - такі функціональні завдання ставить перед собою Державна служба зайнятості.
Для досягнення зазначених цілей служба зайнятості пропонує роботодавцям широкий спектр безоплатних послуг, серед яких особливої уваги заслуговують: рекрутинг, професійне навчання працівників, аутплейсмент, інформаційно-консультаційні послуги.
Зупинимось більш детально на кожній із них.
Так, рекрутинг включає:
-
консультування щодо специфіки локального ринку праці;
-
вивчення кадрових потреб роботодавця (поточних і перспективних );
-
визначення вимог до кандидатів та умов найму;
-
пошук та підбір персоналу для тимчасових робіт чи постійного працевлаштування
У разі, коли роботодавець зацікавлений у підвищенні кваліфікації чи спеціалізації наявних та майбутніх працівників, доречною стає послуга служби зайнятості професійне навчання персоналу, а саме:
-
організація стажування на робочому місці кандидатів з числа безробітних;
-
проведення для працівників курсів цільового призначення;
-
організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних відповідно до потреби роботодавців.
В ситуації запланованого вивільнення чи звільнення працівників актуальності набуває послуга аутплейсменту, що передбачає:
· консультування керівництва щодо варіантів безконфліктного звільнення працівників;
-
консультування працівників щодо їх подальшого професійного самовизначення й працевлаштування;
-
допомога працівникам в складанні резюме, супровідних листів, проходження співбесіди.
-
пошук підходящої роботи.
Інформаційно-консультаційна допомога стане в нагоді, коли планується розширення господарської діяльності або реалізація нових бізнес-проектів.
-
консультування з питань провадження власної справи;
-
інформування про актуальний стан ринку праці, наявний соціально-трудовий потенціал регіону