Відбулася робоча нарада у міського голови
Запустити механізм роботи органів виконавчої влади – головне питання наради, яка відбулася 16 грудня під головуванням міського голови Петра Світлика.
Присутні на засіданні обговорили процедуру реєстрації новоутворених виконавчих органів – відділу освіти, молоді та спорту; відділу культури та туризму; Фінансового управління Карлівської міської ради. Петро Світлик дав доручення заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів опрацювати положення про Фінансове управління міської ради та внести зміни, які було озвучені на засіданні першої сесії Карлівської міської ради.
Також міський голова дав доручення начальнику фінансового відділу Наталії Корляк підготувати картку зразків підписів та відбитки печатки виконавчого комітету Карлівської міської ради для подання в управління Державної казначейської служби України та внести відповідні зміни в державний реєстр.
В ході наради було обговорено орієнтовну дату проведення бюджетної сесії та інші нагальні питання.