Карлівська міська громада
Полтавська область, Полтавський район

«Кабінет страхувальника» - надійний помічник роботодавця

Дата: 19.01.2021 14:20
Кількість переглядів: 361

Дистанційні послуги Пенсійного фонду України - давно не новина. Вже майже десятиріччя діє електронний портал, який дає можливість користуватися широким переліком послуг всім без винятку категоріям людей, які обслуговує Фонд - і застрахованим особам, і найманим працівникам, і підприємцям, і пенсіонерам чи отримувачам виплат із соціального страхування.

Фото без опису

З часу заснування портал електронних послуг Фонду (http://portal .pfu.gоv.) постійно модернізується і дедалі вдосконалюється. У результаті електронні послуги надаються кожній особі - фізичній чи юридичній - індивідуально.

Електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, адже забезпечує швидкий та зручний спосіб отримання документів і відомостей про найманих працівників.

Спектр послуг зазначеного сервісу - перегляд звітності щодо сплати єдиного внеску та відомостей про наявну заборгованість до Пенсійного фонду, доступ до інформації про застрахованих осіб, про стан опрацювання звітів, усунення виявлених помилок під час формування звіту. У разі порушення прав працівників у кабінеті відображається інформація про те, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Пункт меню «Звітні відомості страхувальника» містить повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником з 1 січня 2011 року.

Крім того, в особистому кабінеті страхувальника можна самостійно отримувати електронні довідки щодо страхового стажу та розміру заробітної плати працівників. Такі довідки не потребують підпису фахівців Пенсійного фонду України, оскільки формуються у вигляді документів з QR-кодом.

Пункт «Верифікація виданих документів», який знаходиться у відкритій частині головного меню вебпорталу, дозволяє виконати перевірку виданих довідок. Для цього з паперового документу необхідно зчитати QR-код (на пристрої, з якого зчитується QR-код, автоматично відкривається сторінка вебпорталу, призначена для верифікації виданих документів з заповненим перевірочним кодом документу) або ввести перевірочний код документу в режимі ручного редагування та ініціювати отримання коду підтвердження. Авторизація користувача при цьому не вимагається.

У числі останніх новацій кабінету страхувальника - сервіс «Електронна трудова книжка», завдяки якому користувач має можливість сформувати звернення та подати скановані копії трудових книжок працівників. Також не так давно спростилася процедура отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності, яка потрібна роботодавцю при здійсненні розрахунків виплат за лікарняними листами.

У ході користування кабінетом страхувальника важливо пам’ятати, що отримати інформацію можна лише про того працівника, за якого страхувальник вже звітувався. Довідка про трудовий та страховий стаж формується з урахуванням даних про сплату внесків, а тому якщо за певний період не сплачено страхові внески, то цей період не увійде до розрахунку стажу. Працює портал із дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Доступ до порталу електронних послуг Фонду має будь-хто, у кого є електронний цифровий підпис. Достатньо зайти на портал, ввести цифровий підпис і користуватися своїм особистим кабінетом. Інструкція «Як зареєструватися», яка розміщена в інформаційному полі головного меню, допоможе тим, хто вирішив скористуватися сервісом вперше.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних