A A A K K K
для людей із порушенням зору
Карлівська міська громада
Полтавська область, Полтавський район

Як отримати житлову субсидію?

Дата: 26.01.2021 08:40
Кількість переглядів: 746

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом аб іншим документом подає за місцем реєстрації такі документи:

Фото без опису

заява (за формою, встановленою Мінсоцполітикі http://plsz.gov.ua/pub_dос/zауаvа.dос ;

  • декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії  (за формою,      встановленою       Мінсоцполітикі

http://plsz.gov.ua/pub_dос/dекlагасіуа.dос ;

  • довідки про доходи — у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в офіційних джерелах і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом органів соцзахисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення.
  • договір найму (оренди) житла (для орендарів житла);
  • копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлове комунальних послуг (у разі наявності заборгованості).

Важливо! Заява та декларація вважаються не поданими, у разі, якщо:

не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства та членів і сімей (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, дата народження, серія і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі з його серією та номером);

не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків та/або відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів їх сім’ї, даних про доходи та майно;

не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків, а також номер мобільного телефону заявника.

З 1 січня 2021 року з питань подання заяв з необхідними документами пр призначення та надання житлових субсидій необхідно звертатись до:

  • відділів соціального захисту відповідної територіальної громади або визначене посадової особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;
  • уповноважених осіб старостинських округів;
  • посадових осіб центру надання адміністративних послуг (у разі створення).

'

В територіальних громадах, до складу яких увійшли міста обласного значення

(м.Полтава, м.Кременчук, м.Лубни, м.Миргород, м.Горішні Плавні) заяви

необхідним пакетом документів на призначення державних соціальних гаранті

приймаються управліннями соціального захисту населення відповідних міських

районних у містах рад.

Управління соціального захисту населення районних державних адміністрацій 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами на призначення державна соціальних гарантій приймають лише у разі надіслання їх поштою або в електрони формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або Єдиний державний веб-портал електронних послуг "Портал Дія" - за наявності технічної можливості).

В умовах запровадження карантину актуальним є питання надання соціальних гарантій з використанням електронних сервісів.

Тому для оформлення житлової субсидії рекомендуємо скористатись он-лай сервісом subsidii.mlsp.gov.ua .

Основною перевагою даного сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому.

Як скористатися послугою оплаті:

  1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua.
  2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронногj підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією ВankID.
  3. Заповнити електронну форму заяви про призначення субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл і сканованою копією документу (в пдф-форматі), а саме:

документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

договір оренди житлового приміщення;

документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

документи що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.

  1. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через

електронний сервіс без використання електронного підпису вам необхідно буде особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.

Працівники органу соціального захисту населення зв’яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.

Що таке електронний підпис?

Електронний підпис - це дані в електронній формі, отримані за результатам криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.

За допомогою електронного підпису можна підписувати документи, користуватись електронними послугами, реєструватись на державних порталах тощо.

Документи, підписані за допомогою електронного підпису, мають таку саму юридичну силу як і звичайні.

Якщо у вас немає електронного підпису - отримати його можна через Акредитовані центри сертифікації ключів

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних