A A A K K K
для людей із порушенням зору
Карлівська міська громада
Полтавська область, Полтавський район

Підсумки роботи заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Пушкарьової В.І. за 2021 рік.

Дата: 25.11.2021 16:44
Кількість переглядів: 194

Завершується 2021 рік. Збагачені новими знаннями та досвідом, ми переосмислюємо пройдене, з надією і впевненістю дивимось у майбутнє і сподіваємось на добрі зміни у житті. З 09.02.2021 року я, як заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, здійснюю керівництво, спрямовую і контролюю діяльність:

- відділу соціального забезпечення;

- служби у справах дітей;

- відділу з питань надання адміністративних послуг (ЦНАП);

- відділу освіти, молоді та спорту;

- відділу культури та туризму;

У межах чинного законодавства відаю питаннями роботи та координую:

- КУ «Центр надання соціальних послуг»;

- КНП «Карлівський ЦПМСД»;

- КНП «Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича»;

- КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»;

- КУ «Карлівський міський Центр позашкільної освіти» Карлівської міської ради;

- КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Карлівської міської ради Полтавської області»;

- Карлівський міський будинок культури;

- ГО «Союз організації інвалідів України».

Всупереч непростої політичної та економічної ситуації в громаді, за цей період ми досягли певних позитивних результатів, реалізували низку ініціатив, запровадили нові проєкти, намітили плани на наступні роки.

Переходячи до більш детального аналізу підсумків року, зауважу, що робота проводилась конструктивно та послідовно, виходячи насамперед з інтересів нашої громади та її людей. Саме це є визначальним в моїй роботі та роботі усіх підпорядкованих мені відділів і структурних підрозділів.

Підсумки діяльності за напрямком: «НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ».

З метою розвитку системи надання адміністративних послуг у Карлівській громаді 21.01.2021 року шляхом трансформації було створено Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Карлівської міської ради.

Керівництво і координація роботи центру здійснюється заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів Пушкарьовою В.І.

На сьогодні ЦНАП обслуговує усіх мешканців колишнього Карлівського району, тому на його утримання у 2021 році залучено субвенцію із Мартинівської та Ланнівської громад.

Для організаційного забезпечення діяльності Центру у 2021 році розроблено та затверджено Положення і Регламент Центру.

Проведено оперативно-розпорядчі наради у заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Пушкарьової В.І. За підсумками опрацювання низки питань отримано та в повній мірі виконано доручення, в результаті яких:

- Збільшено перелік послуг, що надаються через ЦНАП, з 26 до 119. Послуги охоплюють сферу земельних відносин, державної реєстрації громадських формувань, державного будівельно-архітектурного контролю, містобудування та архітектури, реєстрацію місця проживання. Також розпочато роботу по наданню через ЦНАП послуг соціального характеру.

- Запроваджено надання комплексної послуги «єМалятко» (державна реєстрація місця народження; призначення допомоги при народженні; присвоєння ідентифікаційного коду; внесення інформації до демографічного реєстру, реєстру пацієнтів).

- Розпочато роботу по реконструкції приміщення Центру, результатом якої стане залучення 900 тис. грн. з державного бюджету для проведення ремонтних робіт та відкриття нового простору ЦНАП.

- З липня 2021 року запроваджено електронний документообіг з використанням інформаційної системи «Вулик».

- З серпня 2021 року замовники послуг можуть скористатися електронними документами у мобільному застосунку «Дія».

- У приміщенні ЦНАП облаштоване робоче місце загального доступу для самообслуговування та завершуються роботи по встановленню платіжного терміналу для зручності оплати адмінпослуг.

- Протягом 2021 року працівники Центру взяли участь у близько 30 навчальних заходах (семінари, вебінари, онлайн-курсах тощо) та у своїй роботі використовують матеріали Платформ Центрів Дія та PROSTO.

За даний період діяльності ЦНАПу прийнято 5368 заяв.

Найбільше надано послуг:

• у сфері земельних відносин (61% від загальної кількості заяв);

• з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи (20%);

• вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25-ти та 45-ти-річного віку (9%).

Через ЦНАП реалізується низка заходів з питань цифрового розвитку громади.

Відповідальною особою з цього напрямку визначено заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Пушкарьову В.І., яка наразі координує інформаційно-консультативну роботу щодо заохочення громадян до цифрової освіти для отримання адміністративних послуг у режимі он-лайн, що особливо актуально у період карантину.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь