Обговорили питання відключення споживачів від електропостачання
Т.в.о міського голови, секретар ради Сергій Бобрицький провів робочу зустріч з начальником Карлівської дільниці АТ «Полтаваобленерго» Володимиром Кашубою, на якій обговорили питання відключення споживачів від електропостачання.
Ситуація з тривалим відключенням електрики по всій території громади 16 липня викликала значні незручності та незадоволення у мешканців.
Володимир Кашуба пояснив, що цього дня на Графіки погодинних відключень (ГПВ) наклалися Графіки аварійних відключень (ГАВ), що призвело до ситуації подвійного відключення. Через це окремі споживачі залишилися без електроенергії на 8-9 годин. У другій половині дня ситуація погіршилася і Укренерго було введено Спеціальні графіки аварійних відключень (Спец. ГАВ), що призвело до ще більшого обсягу відключень.
Ситуацію вдалося стабілізувати, і на даний момент діють тільки графіки погодинних відключень. Підприємства критичної інфраструктури, такі як лікарні, підприємства тепло- та водопостачання і т.п. не вимикаються при будь-яких графіках.
Сергій Бобрицький зауважив, що Карлівська міська рада не має впливу на введення відключень, не вмикає і не вимикає електроенергію, і навіть не погоджує такі відключення. Рішення про тимчасові обмеження споживання електроенергії приймає національна енергетична компанія Укренерго. Усі питання щодо відключень вирішуються енергетичними компаніями самостійно.
В ході зустрічі також було наголошено, що в соціальних мережах шириться російське ІПСО щодо ситуації в енергосистемі України. Зокрема, йдеться про залякування повним відключенням світла та експорт електроенергії за кордон. Мета цих інформаційних атак – дестабілізувати та розхитати суспільство, посіяти недовіру, виснажити українців.
Тож, закликаємо не піддаватися паніці, стежити за офіційною інформацією та не довіряти неперевіреній інформації з невідомих джерел.
Разом з тим наголошуємо, що, враховуючи ситуацію в Україні, мешканцям громади важливо бути готовими до можливих повторень подібних ситуацій з тривалим відключенням світла і з розумінням до них поставитися.
Міська рада готова сприяти у комунікації АТ «Полтаваобленерго» із громадою.
Повну та актуальну інформацію про введення заходів аварійного розвантаження споживачам необхідно отримувати виключно із офіційних джерел, а саме із офіційного сайту АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» за посиланням: https://www.poe.pl.ua/#, на офіційному каналі у Теlegram за посиланням: https://t.me/poltavaOE та у Facebook, за посиланням: https://www.facebook.com/atpoltavaoblenergo/
За оперативною інформацією мешканці також можуть звертатися в кол-центри та на гарячі лінії.
Кол-центр АТ «Полтаваобленерго»:
• 097-202-02-07 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Київстар;
• 050-305-99-10 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Vodafone;
• 093-170-25-33 (багатоканальний) – безкоштовно в мережі Lifecell;
• (0532) 510-910 (багатоканальний) – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
• 0800-305-035 (багатоканальний) – безкоштовно на території України.