Як наразі здійснюється обслуговування клієнтів служби зайнятості?
На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, а саме:
- відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
- під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;
- працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.
Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, можуть надаватися як безпосередньо у приміщеннях центрів зайнятості при особистому відвідуванні особи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою тощо).
Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:
- особисто, під час відвідування центру зайнятості;
- через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Нагадуємо, що основний обов’язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!
Пам’ятайте, що основна функція державної служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!
Більше інформації за посиланнями:
https://www.facebook.com/KarlivkaRF/