Податкові сервіси
Електронні сервіси від ДПС України: ІТ – рішення в системі удосконалення адміністрування податків
З метою вдосконалення системи адміністрування податків ДПС України постійно застосовує та оновлює електронні сервіси.
Зокрема, чат-бот «InfoTAX» ДПС України надає можливість зареєстрованим користувачам через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, а також має нагадування про необхідність подання звітності та сплати податків. Для підключення чат-бота необхідно у відповідному месенджері (Telegram/Viber) знайти «InfoTAX», в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування сервісу.
Нещодавно впроваджено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і на операційній системі Айфон ( іОS).
«Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Функціонал мобільного застосунку «Моя податкова» складається з чотирьох розділів, за допомогою яких платники податків можуть просто та швидко:
- отримати інформації про адресу реєстрації, об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР,
- направити запит на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримання відомостей про суми виплачених доходів,
- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи (податкова знижка),
- переглянути інформацію про стан розрахунків із бюджетом,
- сплатити податки з використанням платіжних систем,
- отримати інформацію про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР) та їх сплати,
- отримати інформацію про результати обробки документів,
- отримати інформацію з Реєстрів платників ПДВ, платників єдиного податку та інших реєстрів,
- знайти фіскальний чек та марку акцизного податку без проходження
електронної ідентифікації,
- подати Облікову картку фізичної особи - платника податків (1 ДР) та Заяву на внесення змін до ДРФО (5 ДР),
- подати Заяву до Реєстру волонтерів,
- отримати повідомлення від контролюючого органу та інше.
З більш детальною інформацією стосовно електронних сервісів ДПС України можна ознайомитися на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua .
Шановні платники! Запрошуємо скористатися податковими сервісами від ДПС! Це дозволить легко та просто сплачувати податки, заощадить ваш час та допоможе кваліфіковано виконати обов’язки платника податків.
Головне управління ДПС у Полтавській області